• anın görüntüsü

    43231.
    Hiç sevmem yemem ama kilosu 40 lira olmuş, dolardan hızlı yükseliyor
    (bkz: sarımsak)
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2112795/+
    6 -1 ... e f e
  • viyana bozgunu

    5.
    Ben niye "vajina bozgunu" diye okudum bunu.
    Aq hepsi sizin yüzünüzden.
    -1 ... e f e
  • en son ne zaman seks yaptın

    6.
    Kanıtta istiyo musunuz?
    -2 ... e f e
  • sen anlat karadeniz tahir

    2.
    Ne diyon aq ya.
    ... e f e
  • köylü insanlar

    6.
    Ulan şurda edebimizle helva ekmek yerken görgüsüz olduk ya.
    ... e f e
  • kronolojik sırayla yazarların eski sevgilileri

    0.
    Bi siktir git aq ya akşamdan beri ne götün kalktı senin.
    3 -1 ... e f e
  • mili piyangonun son üç rakama 75tl vermesi

    5.
    Tüpçüden sonra ne loto oynuyorum ne bilet alıyorum ne bahis yapiyorum artık.
    2 ... e f e
  • dansözsüz yılbaşı istemiyoruz

    2.
    Çocukluğumda beklerdik, 12 de dansöz çıkacak diye
    Şimdi her yer dansöz
    (bkz: binlerce dansöz var)
    2 ... e f e
  • doggy style pozisyonunda kızın saçını çeken erkek

    24.
    Onun amacı baska ama siz bilirsiniz yine de.
    ... e f e
  • whatsapp dan gelen korkunç yılbaşı mesajı

    5.
    Tito abi, iyi güzel de arkadaşın baya zevksizmiş
    En altta mavi sütyen külot var
    Insan kırmızı koyar onu.
    4 ... e f e
  • yılbaşını evde geçiren ezik

    119.
    Pandemi var, sen istediğin yere siktir olup gidebilirsin.
    4 -1 ... e f e
  • arkadaşlar bu akşam intihar edeceğim

    5.
    Garanti bi yol seç, sakat falan kalırsın anana babana eziyet olma.
    2 -1 ... e f e
  • erecto ile yılbaşı gecesin

    1.
    Işemeye gidilmez bununla ne gecesi.
    2 ... e f e
  • rasim ozan kütahyalı

    3370.
    Fetöcü rasim
    Bi de bunun karısı var, o da apocu.
    Tencere kapak misali.
    2 ... e f e
  • sabah şekeri denince ilk akla gelenler

    3.
    (bkz: şebnem dönmez)
    (bkz: özlem yıldız)
    Galiba yaşlanıyorum...
    1 ... e f e
  • 2021 in ilk entrysi

    2.
    Sikimde bile olmayan entrydir.
    ... e f e
  • sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

    21203.
    Bu saatten sonra Etinden korkanın kemiğini sikeyim.
    ... e f e
  • biran damla yılmaz ın seksi fotoğrafları

    7.
    Sanki seksilik zorla sokulmuş ama girmemiş gibi.
    2 ... e f e
  • gecenin duvar yazısı

    2619.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2111564/+
    3 ... e f e
  • ismin çocuk ismi olması

    3.
    Ebubekir sıddık tan daha iyi bence.
    1 ... e f e
  • yeni şeyler getiriyorum